Toote kirjeldus
Mõõtmine
Üks tähtsamaid mõõtmised on Talje Mõõtmine.Siin on, kuidas teha oma mõõtmised.
Vööümbermõõt: Mõõta ümber oma loomulik piht, olles väikseim osa.
Underbust: Mõõta ümber underbust
Puusad: Mõõta ümber kõige laiema osa oma puusa.
Suurus
Pärast meetme õige mõõtmine, palun vaadake allpool toodud tabel ja valida õige suurus.
Näiteks: isik, kelle loomulik talje mõõtmine on 30 cm,siis vt allpool tabelis,siis tuleb valida korsett suurus L.
Või kui te pole kindel, millist suurust valida,palun jäta meile oma mõõdud
ja aitame teile valida õige suurusega.
Annzley Korsett PK Tavaline Korsett
Annzley korsetid on täiesti reaalne autentne terasest konditustatud talje koolitus korsetid.
Esimene ilmne erinevus on kaal.Tõeline korsetid funktsioon terasest luud, (teras spiraalid ja raske korter teras, kellel on raske terasest busks), mille kuju korsetti abi ja kere kuju.Ühise korsetid funktsioon trahvi plastikust konditustamise, nii et rõivad on väga kerged.Probleem plastikust konditustamine on, et see ei toeta kujundamisel üldse, ja hullem saab painutada välja kuju.Seevastu tõeline korsett kujundavad figuuri aja jooksul ja võimaldavad veelgi suuremat talje vähendamine ja kärpimine.
Teine, kangas erinevus.Annzley korsetid kasutada kvaliteetset satiinist, brocade, siid, PU, ehtne nahk ja muud materjalid välimine kiht, ja vähemalt valmistatud kaks kihti.Kolm kihti kangast on saadaval ka ekstra mugavust ja pingul nöörimine.Samal ajal, me garanteerime, 100% paks puuvilla vooder sees.Seevastu ühise korsetid on tavaliselt üks kiht, ja õhuke või isegi nr vooder.
Kolmandaks, töö.Oleme spetsialiseerunud tegemise terasest konditustatud korsetid peaaegu 8 aastat ja meil on väga kogenud töötajad, õmblus-ning korsetid on täpne ja täiuslik.Kohta silmist korsetid, siis tuleb sügavalt muljet meie suur töö.
Viimane, mida me kasutame meie brändi, kõrge kvaliteet ja täiustatud velvet paketi iga korsett teile selleks.Korsetti on hästi pakendatud shipping.
Me püüame alati oma parima, et muuta iga korsett ideaalne meie hinnatud klient.
Poliitika:
Kliendi rahulolu on alati meie prioriteet!Loodame siiralt, et lahendada kõik küsimused, mida teatis, ja me oleme siin, et vastata kõigile teie küsimustele.
Kui teil on vaja tagastada või ümber vahetada oma kauba mõistliku põhjustel, palun võtke meiega enne shipping kauba tagasi.Punkt peab olema originaalpakendis ja ei ole kulunud, parfüümi või muuta.Ostja on vastutav kõikide tagastada või vahetada postikulud.
Kui vajate abi või on mingeid muresid, palun ärge kartke võtke meiega ühendust.Me püüame oma parima, et rahuldada sind.
Märkus:
Kuna arvuti ekraanid on kromaatilise aberratsiooni, eriti vahel CRT ekraani ja LCD ekraan, ei saa me 100% garantii, et värv meie tooted on täpselt sama, fotod, sa nägid.
Müüja ei vastuta võimalike maksude ja tollimaksude kogutud kulleriga nimel tolli oma riigis kui tahes.See EI ole postikulu.Me oleme maksnud kõik postikulud enne shipping.
Kontakt & Rahulolu:
Vastame kirjadele 24 tunni jooksul (väljaarvatud nädalavahetustel ja pühadel).
Palun ärge kõhelge meiega ühendust kui teil on küsimusi igal ajal.
Kui sa võtsid meiega ühendust ja ei saanud vastust 24 tunni jooksul (väljaarvatud nädalavahetustel ja pühade ajal), on üsna tõenäoline, et me ei võta oma sõnum või e-posti teel.Seda juhtub aeg-ajalt.Palun võtke meiega ühendust Humanitas.ee sõnumi uuesti.
Nagu oleme töötab Humanitas.ee äri, kõik oma avatud juhul, vaidluste või tagasiside on kahju meie Humanitas.ee krediiti.Kui teil on mingeid muresid või päringut, palun võtke meiega ühendust, mitte otse avada ühtegi juhtumit ega jäta neutraalne/negatiivne tagasiside.Siis on ka teretulnud meiega ühendust võtta rohkem lahendusi.Me tahaks pakkuda mingit abi nii palju kui saame.Me hindame iga kliendi ja rahulolu garantii.